ویپ پاد ووپو آرگاس Voopoo Argus

ویژگی ها

حداکثر قدرت  5-40 وات

پردازنده

 GENE.AI

نمایشگر

دارای صفحه نمایش OLED

منبع تغذیه

باتری داخلی با ظرفیت 1500mAh

ساختار بدنه

 آلیاژ روی

متاسفانه موجود نمی باشد!!

توضیحات

توضیحات

بررسی ویپ پاد ووپو آرگاس voopoo argus

ووپو آرگاس نام یکی از پادمادهای شرکت ووپو است که از باتری داخلی 1500 میلی آمپری و  مخزن 2 میلی‌لیتری برخوردار است. این دستگاه از طراحی زیبا و جمع و جوری برخوردار است و کاربری آسانی دارد. ظرفیت PNP آرگاس 2 میلی‌لیتر است و با کویل‌های PnP TR-1 1.2Ω و PNP VM-1 0.3 Ω سازگاری دارد. برای پر کردن مخزن دستگاه پادماد ووپو کافیست لاستیک پایین آن را بردارید و به راحتی آن را از جویس مورد نظر خود پر نمایید. پس از پر کردن مخزن اجازه دهید کویل PNP به مدت ده دقیقه قبل از استفاده خیس بخورد. این کار سبب جلوگیری از سوختن کویل و افزایش طول عمر آن خواهد شد.

پادماد Voopoo argus از محدوده توانی 5 تا 40 وات برخوردار است که میتوان آن را در مقدار دلخواه تنظیم کرد. این دستگاه از تمام حفاظت‌های لازم برخوردار بوده و ویپینگ امن و مطمئنی را برای کاربران فراهم می‌کند. بر روی بدنه دستگاه یک صفحه نمایشی قرار دارد که تمام اطلاعات به طور واضح از روی آن قابل خواندن است. با فشار دادن دکمه، آرگاس شروع به کار کرده و آماده کامگیری می‌شود. برای خاموش کردن دستگاه نیز باید دکمه را 5 بار پشت سر هم فشار دهید تا سیگار الکترونیکی خاموش شود. پادماد ووپو آرگاس (voopoo argus) از باتری داخلی 1500 میلی آمپری برخوردار بوده که توسط کابل Type C USB شارژ می‌شود.

 

ویپ پاد ووپو آرگاس Voopoo Argus

 

دستگاه Voopoo Argus، تجربه استفاده از دستگاه‌های پاد ماد را به سطح کاملا جدیدی می‌برد. این دستگاه با دو غلاف مختلف با ظرفیت 4.5 میلی لیتر و 2 میلی لیتر، با ویپینگ به روش H-DL و MTL سازگار است. MTL مخفف Mouth To Lung یعنی ویپینگ به روش دهان به ریه است. به این معنا که بخار دستگاه در ابتدا به داخل دهان و سپس به ریه‌ها وارد می‌شود. این سبک از ویپینگ بیشتر برای افراد تازه کار و مبتدی که در صدد ترک سیگار  هستند، مناسب است. چرا که عملکرد MTL همچون سیگار کشیدن معمولی است. برای همین افراد مبتدی میتوانند از این حالت ویپینگ با دستگاه ویپ پاد Voopoo Argus استفاده کرده و ویپینگ خوبی را با آن تجربه نمایند.

در این دستگاه از یک قلاب منحصربفرد استفاده شده است تا امکان استفاده از دستگاه در مسافرت، ورزش و هر فضای دیگری به راحتی وجود داشته باشد. این قلاب از جنس آلومینیوم است و حمل دستگاه را با سهولت بیشتری همراه می‌کند. با اتصال قلاب به یک بند میتوانید از آن به راحتی استفاده کرده و نگرانی از بابت گم شدن دستگاه نداشته باشید.

کنترل آسان سیستم جریان هوا

اکثر دستگاه‌های ویپ دارای مجرای هوای قابل تنظیم یا سیستم Airflow هستند. ویپر در این دستگاه‌ها میتواند به تنظیم جریان هوا پرداخته و آن را باز یا بسته نماید. بستن سوراخ سبب ایجاد عطر قوی‌تر، بخاردهی گرمتر و همچنین دودهی کمتر می‌شود. باز شدن سوراخ هم اثر معکوس دارد و میتواند سبب بخاردهی بیشتری شود. دستگاه Voopoo Argus از سیستم جریان هوای ساده برخوردار است و با توجه به نوع کویل یا پارامترهای مختلف میتواند به راحتی تنظیم شود. برای همین ویپر میتواند به راحتی آن را تنظیم کرده و ویپینگ خوبی را با آن تجربه نماید.

0/5 (0 نظر)
نظرات

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویپ پاد ووپو آرگاس Voopoo Argus”
محصولات مرتبط
Our address
Envato
Level 13, 2 Elizabeth
Victoria 3000
Australia

قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

قیمت بهتری سراغ دارید؟