پاد ماد اسموک آر پی ام SMOK RPM 2 POD KIT

ویژگی ها

حداکثر قدرت  80 وات

پردازنده

داخلی

نمایشگر

صفحه نمایش 1.14 اینچی OLED

منبع تغذیه

باتری داخلی با ظرفیت 2000mAh

ساختار بدنه

آلیاژ فلز روی

متاسفانه موجود نمی باشد!!

توضیحات

توضیحات

بررسی پاد ماد اسموک آر پی ام SMOK RPM 2 POD KIT

پاد ماد RPM 2 محصولی از شرکت معروف اسموک است. این دستگاه از ابعاد 28.5X31X108.5 میلی‌متر برخوردار است و 132 گرم وزن دارد. SMOK RPM 2 از سری RPM اسموک است و از نظر ظاهری بسیار متمایز از سایر محصولات این سری است. دلیل آن هم این است که شرکت اسموک طراحی این دستگاه را توسعه داده و به زیبایی آن افزوده است. یکی از خصوصیات مهم دستگاه SMOK RPM 2 این است که از ویپینگ به روش‌های DL و MTL پشتیبانی می‌کند. برای همین اگر به دنبال دستگاهی دو کاره هستید تا طعم‌رسانی و بخاردهی متفاوتی را تجربه کنید، اسموک پی آر آم 2 گزینه خوبی برایتان است. این دستگاه با کویل‌های زیادی سازگاری دارد و دست شما را در انتخاب کویل باز می‌گذارد.

پاد ماد SMOK RPM 2 از یک باتری داخلی 2000 میلی آمپر برخوردار است که انرژی لازم برای ویپینگ روزانه را به خوبی تامین می‌نماید. این باتری از طریق پورت Type-C خیلی سریع شارژ می‌شود. خصوصیت دیگر SMOK RPM 2 برخورداری از مخزنی به ظرفیت 7 میلی‌لیتر است. این میزان گنجایش برای ویپینگ‌های طولانی بسیار ایده‌آل است و در میان دستگاه‌های مشابه بسیار بی‌سابقه می‌باشد.

پاد SMOK RPM 2 از حداکثر توان خروجی 80 وات برخوردار است و دارای خروجی ولتاژ 0.5 الی 4.0 ولت و محدوده مقاومت 0.15 الی 3.0 اهم می‌باشد. سرعت فایر دستگاه نیز 0.001 ثانیه است.

در بسته بندی این محصول دستگاه RPM 2، غلاف RPM 2 RPM 2، غلاف RPM 2 RPM، کابل Type-C USB و دفترچه راهنمای کاربر موجود است.

0/5 (0 نظر)
نظرات

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاد ماد اسموک آر پی ام SMOK RPM 2 POD KIT”
محصولات مرتبط
Our address
Envato
Level 13, 2 Elizabeth
Victoria 3000
Australia

قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

قیمت بهتری سراغ دارید؟